praktijkvoorbeelden

Weekblad Facilitair en gebouwbeheer: Klantbeleving? Durf te verbinden!
Hospitality, hostmanship en klantbeleving vanuit een andere invalshoek bekijken, dat is de wens die Annemiek de Meulmeester en Rianne Kuik naar elkaar uitspraken in de voorbereiding op dit sectorverhaal. Ed Peelen, directeur bij WaardenManagement, werd uitgenodigd om deel te nemen aan een gesprek over deze onderwerpen. Zijn achtergrond staat namelijk garant voor een andere, kleurrijke kijk op de wereld, dus ook op klantbeleving. Drie gepassioneerde vakmensen ontmoeten elkaar in de lobby van de Haagse Hogeschool.
lees meer…

Praktijkvoorbeeld: Coloriet
“Wij willen medewerkers meer bewust maken van hun eigen
invloed op veranderingen. Om dat te bereiken zijn een goede
communicatie en samenwerking essentieel. Maar dat lukt alleen
als je begrip hebt voor elkaars verscheidenheid.
WaardenManagement bleek een waardevol instrument om daar
inzicht in te krijgen.”
lees meer…

Praktijkvoorbeeld: Novisource
“Het welzijn van de medewerkers is voor veel bedrijven een
belangrijk aandachtspunt. Wij zijn een consultancy/interim
organisatie, dus medewerkers brengen veel tijd bij klanten door. Zij zitten met vragen als: hoe profileer ik mezelf bij de klant en hoe
houd ik tegelijkertijd feeling met mijn werkgever?”
lees meer…

Praktijkvoorbeeld: Albert Heijn
“Binnen onze afdeling werd er te weinig samengewerkt.
En dat terwijl we toch allemaal dezelfde klant hebben,
namelijk de consument in de supermarkt.
We zijn op zoek gegaan naar een manier om de samenwerking te verbeteren.
Zo kwamen we bij WaardenManagement.”
lees meer…

Praktijkvoorbeeld: DELA
“Als je je als organisatie wilt ontwikkelen, dan moet je zorgen
dat je teams op orde zijn.” Voor DELA was dit het uitgangspunt
om met WaardenManagement aan de slag te gaan.
Het vaststellen van de strategie voor de jaren 2010-2014
was een goed moment om de drijfveren van de medewerkers te onderzoeken.”
lees meer…